Regulamin

POLITYKA PRYWATNOŚCI
Informujemy, że strona www.chopin-nationaledition.com korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Cookies nie niszczą systemu w komputerze użytkownika, ani nie wpływają na jego sposób działania. Pliki cookies pomagają analizować sposób użytkowania strony przez Klientów. Pozwoli to nam sprostać ich przyszłym wymaganiom i rozwijać sklep zgodnie z oczekiwaniami. Użytkownicy naszego serwisu mogą określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w swojej przeglądarce. Korzystając z naszej strony, wyrażają oni zgodę na używanie plików cookies.

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Sklep internetowy Wydania Narodowego Dzieł Fryderyka Chopina działający pod adresem www.chopin-nationaledition.com prowadzony jest przez Fundację Wydania Narodowego Dzieł Fryderyka Chopina z siedzibą w Warszawie ul. Okólnik 2, 01-368 Warszawa,
tel.+48 2 827 72 41 w. 256, e-mail: fundacja@chopin-nationaledition.com
Sklep internetowy oferuje w sprzedaży nuty Wydania Narodowego Dzieł Fryderyka Chopina pod redakcją Jana Ekiera i Pawła Kamińskiego.
Warunkiem technicznym wymaganym od Klienta jest dostęp do komputera z dostępem do Internetu.

1. Warunki realizacji zamówienia:
a. Aby zakupić nuty należy złożyć zamówienie drogą mailową na adres: fundacja@chopin nationaledition.com
b. Zawarcie umowy sprzedaży zostaje zawarte z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez sklep internetowy.
c. W przypadku braku towaru w magazynie Klient jest informowany o tym fakcie i o możliwym wydłużeniu czasu realizacji zamówienia. W takiej sytuacji Klient może zgodzić się na wydłużenie czasu realizacji, zrezygnować z całego zamówienia lub z produktu, który wydłuża czas realizacji zamówienia.
d. W celu dokonania zmian w zamówieniu bądź jego anulowania – pod warunkiem, że nie zostało ono już wysłane – należy skontaktować się ze sklepem mailowo na adres fundacja@chopin-nationaledition.com, podając zakres zmian.
2. Ceny produktów
a. Cena produktu jest umieszczona zawsze przy produkcie. Ceny zawierają podatek VAT, ale nie zawierają kosztów przesyłki.
b. Informacja o pełnej płatności wraz z kosztami przesyłki przedstawiona zostaje Klientowi po podsumowaniu zamówienia i określeniu formy przesyłki.
c. Po akceptacji całości kosztów przez Klienta zostaje przesłana faktura drogą mailową.
d. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów (zapis ten nie dotyczy produktów już zamówionych przez Klienta).
3. Opcje płatności
a. Za pobraniem – płatność uiszczana u listonosza, na poczcie lub u kuriera przy odbiorze przesyłki. Opcja niedostępna w przypadku zamówień o wartości wyższej niż 800 PLN
b. Przedpłata – płatność z góry przelewem na podstawie przesłanej drogą mailową faktury na konto Fundacji WN (nr konta: Bank Zachodni WBK 15 1500 1126 1211 2011 2014 0000), w tytule przelewu należy podać imię i nazwisko kupującego oraz numer faktury. Po dokonaniu wpłaty należy przesłać potwierdzenie przelewu na adres e-mail: fundacja@chopin-nationaledition.com (skan lub pdf).
c. Gotówka – opcja dostępna wyłącznie w przypadku odbioru osobistego z siedziby Fundacji.
4. Dostawa
a. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru bądź opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez klienta. Jeżeli z powyższego powodu konieczna jest powtórna wysyłka towaru, jej koszt ponosi Klient.
b. Klient indywidualny dokonujący zamówienia prywatnego na adres swojego miejsca zatrudnienia jest zobowiązany do podania nazwy zakładu pracy.
5. Reklamacje
a. Klient może złożyć reklamacje w ciągu 2 lat od chwili doręczenia zamówionego produktu, ale stwierdzenie i zgłoszenie niezgodności przedmiotu z zawartą umową musi nastąpić w ciągu dwóch miesięcy od doręczenia produktu.
b. Reklamacje należy składać na adres Fundacji WN (osobiście lub za pośrednictwem wysyłki – koszt wysyłki ponosi Klient).
c. Sklep ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i powiadomienie Klienta o dalszym postępowaniu.
d. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona na korzyść Klienta, sklep zobowiązany jest wymienić lub naprawić produkt, a jeśli nie będzie to możliwe – zwrócić należność w ciągu 14 dni roboczych.
6. Dane osobowe Klientów
a. Dane osobowe klientów są przechowywane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich przez osoby trzecie.